header

header

10 september 2009

Sensommarvärme & fönstertvätt.

Oj, oj, oj vilket väder som vi fått så här på höstkanten. Sol som strålar och värmer! Man är nästan chockad, har ju liksom vant sig vid den friska, klara höstluften som kommit smygande och så smäller det till och blir sommarvärme. I dag när Emma sov tänkte jag sitta i solen och njuta med en bok men efter en si sådär 15 min var det så varmt så jag gick in och började putsa fönster i stället. Fy vad det är trist, det känns som totalt ogjort arbete men det är ju fint ett litet tag i alla fall :) Hela eftermiddagen var vi ute och lekte, städade upp vid bygget och i kväll blev det en löptur i skogen för min del. I löve it!

Nu är det helg för mig och Emma - så gôtt!! Så klart är det en massa måsten som ska klaras av men vi ska allt hinna med att ha lite kul också!

Kram å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!