header

header

27 augusti 2009

Vänner.

Mitt i den nattsvarta tillvaro som råder så finns det glimtar av ljus som lyser upp mörkret. Det är att veta att man har familj och vänner som bryr sig om en och som försöker hjälpa till när livet känns lite svårt. Jag har turen att ha både familj och vänner i min närhet som bryr sig. I går fick jag ytterligare bevis på att jag har goa människor i min omgivning. Det var ett telefonsamtal från andra sidan Atlanten som verkligen hjälpte mig att känna att det faktiskt finns ett ljus i mörkret och att det säkerligen kommer att bli bättre. Det är så himla skönt att veta att man verkligen har riktiga vänner. Sen fanns det ett fint mail i min inkorg som också hjälpte till att muntra upp mig. Ett stort tack till er, ni hjälpte mig verkligen ska ni veta!

I dag hade jag och Emma tänkt åka till mamma och pappa men vi har blivit förkylda både hon och jag så vi får väl se om dom vill ha något besök eller om vi ska skjuta på det. Nu är i alla fall dags att fixa i ordning här hemma innan det är dags för ett kort besök på dagis. I dag blir det bara en timma. Känner att det kanske kunde vara bra att i alla fall ta en sväng dit även om Emma är lite förkyld - hon är ju inte direkt ensam om man säger så.

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!