header

header

2 augusti 2009

Uppe med tuppen!

I morse vaknade Emma tidigt (som vanligt) och det var bara att bita i det sura och gå upp. Eftersom sambon kom hem sent i natt från svensexan så kändes det som att man fick lov att ställa upp även om jag hellre hade legat kvar i sängen idag. Men i stället blev det en powerwalk innan frukost med Emma i vagnen - inget ont som inte för något gott med sig :)

I dag är det träning och kalas som står på agendan. Träningen räknar jag med att kunna avverka nu på förmiddagen och kalaset är på eftermiddagen. Annars är det ganska lugnt, får väl försöka ta det sista i trädgården, det ser ju ut att bli fint idag så det ska väl inte vara några problem. Just det, kom ju på att vi måste fixa en ny sladd till datorn då den andra gick sönder igår. Det är helt sjukt vad man känner sig begränsad när datorn inte funkar. Inte så att jag måste sitta och surfa hela tiden men jag fixar ju med min kort och fotoböcker och det går ju inte så bra om skrället inte funkar. Nu har jag dessutom alla kort från semestern att fixa till och det är inte utan att man känner sig lite stressad när det inte går :)

Nu ska jag försöka få liv i han där uppe, få på Emma kläder och sen komma ut och träna.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!