header

header

19 juli 2009

Sköna söndag!

I dag har jag hunnit med både egentid och en massa tid tillsammans med Emma. Började dagen med ett löppass. Kan meddela att idag kändes det att man varit sjuk (hög feber och ont i öron/hals) för några veckor sen. Kroppen vägde bly men skam den som ger sig. Det kommer säkerligen kännas bättre redan i morgon. När Emma sov, ungen sov 3 timmar! idag, fick jag ännu mer tid för mig själv - lyx! Jag hann med att fixa med mina fotoböcker, läsa i min nya bok av Marian Keyes och sticka. För den som inte har prövat på stickandets ädla konst kan jag meddela att det är terapi och ro för själen. Något som kommer väl till användning för en orolig själ som jag :) Eftersom det regnade när Emma vaknade var vi inne och pusslade för fulla muggar, lekte med lego och byggde med klossar. Hoppas vädret är bättre i morgon så vi kan vara ute och busa!

Måste bara visa mina senaste fynd!
Här är väskan jag berättade om igår. Hittade den på rea på Åhléns och den kommer bli bra till hösten.



Den här blusen och klänningen hittade jag på HM´s barnavdelning! Har upptäckt att det finns en del kläder där i min smak. Perfekta storlekar och bra priser!
I morgon är det meningen att vi ska gå och kolla på nya Harry Potter filmen så nu är det dags för uppdatering på den gamla: Harry Potter och Fenixorden. Jag älskar denna typ av filmer så det är verkligen något att se fram emot.
Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!