header

header

18 juli 2009

Bad och bröllop!

Efter en miserabel start på förmiddagen kom vi till slut iväg till Haganäs och badade innan det var dags för lunch och att sova för Emma. Marcus tog hand om det så jag kunde åka en snabbsväng till Kupolen och köpa en väska som jag gått och suktat efter ett tag. Den var på rea och kommer att bli perfekt till hösten - ibland ska man ha tur och fynda!

När jag kom hem blev det solstolen för min del. Låg och jäste och läste Martina Haags "I en annan del av Bromma". Kan varmt rekomendera den till alla som inte läst den ännu. Man känner igen sig en hel del i de dråpliga situationer huvudpersonen Bella hamnar i. När klockan var 15.15 kom jag på att jag skulle ut och träna. Det blev dock lite stressigt eftersom vi skulle på bröllop i Torsångs kyrka kl. 17. Genomförde därför ett rejält tempopass på min cykel. Hoppade stum och trött in i duschen kl 16.15. Var klar och redo att åka kl. 16.40. Tur att man inte är så´n att man måste ha minst 1-2 timmar på sig att fixa till sig. Man gör liksom det mest nödvändiga sen får det duga. Vi kom i tid kan meddelas och hann se grannarna Carin och Calle gifta sig. Ett mycket stiligt brudpar. Efteråt gick vi med grannarna Anki och Stefan och käkade på Torsångs bykrog. Det blev tacobuffé - mycket smaskigt!

Nu är det dags att slita sig från datorn och sätta sig framför tv:n (Psych börjar snart på 5:an) innan det är dags för sängen. Ni som känner mig vet ju att jag inte är någon nattuggla precis :)


Tack å hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!